Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 105356" data-attributes="member: 42161"><p>Hej! </p><p></p><p>finns det någons som kör på Völkl Gotama 04/05? vart ligger den ordinare monteringspunkten på skidan? centrerad eller bakmonterad? och du som kör på den vad tycker du om den? suger den helt utanför offpisten?</p><p></p><p>tänker ev köpa 183cm skidan, jag är själv 180cm/78-80kg, vill ha en skida som är lite "livligare" därför tror jag på 183 istället för 190 som jag tror kommer kännas för lång för mig. </p><p></p><p> "de bare å åk"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 105356, member: 42161"] Hej! finns det någons som kör på Völkl Gotama 04/05? vart ligger den ordinare monteringspunkten på skidan? centrerad eller bakmonterad? och du som kör på den vad tycker du om den? suger den helt utanför offpisten? tänker ev köpa 183cm skidan, jag är själv 180cm/78-80kg, vill ha en skida som är lite "livligare" därför tror jag på 183 istället för 190 som jag tror kommer kännas för lång för mig. "de bare å åk" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Tillbaka
Topp