Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sleadge2" data-source="post: 105357" data-attributes="member: 36076"><p>Jag kör på 190 CM o väger 90.</p><p></p><p>Jag monterade en cm bakom markeringen.</p><p>Jag upplever inte att den behöver bakmonteras mer.</p><p></p><p></p><p></p><p>Jämförde med ett par 2m AK rocket o vi hade nästan lika mkt skida framför bindningen.</p><p></p><p>I pist är faktiskt skidan inte så tråkig som jag kunnat tro. Klart är att den inte svänger så snabbt men i en bred mjuk pist är det rikigt kul att carva. </p><p></p><p>Jag tycker du ändå skall köpa ett par 190 cm. Det är ju i puder du kommer att hålla till o då är det bara hääärligt med lite längd tycker jag iaf. 190 cm är måttet från topp till topp längs rundningen i "tipparna"</p><p>Åkytan på skidan är inte så lång. Knappt 180.</p><p></p><p>Vilken bindning tänker du välja?</p><p></p><p>Kolla tidigare inlägg. Det var några st som inte var så nöjda med Marker.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sleadge2, post: 105357, member: 36076"] Jag kör på 190 CM o väger 90. Jag monterade en cm bakom markeringen. Jag upplever inte att den behöver bakmonteras mer. Jämförde med ett par 2m AK rocket o vi hade nästan lika mkt skida framför bindningen. I pist är faktiskt skidan inte så tråkig som jag kunnat tro. Klart är att den inte svänger så snabbt men i en bred mjuk pist är det rikigt kul att carva. Jag tycker du ändå skall köpa ett par 190 cm. Det är ju i puder du kommer att hålla till o då är det bara hääärligt med lite längd tycker jag iaf. 190 cm är måttet från topp till topp längs rundningen i "tipparna" Åkytan på skidan är inte så lång. Knappt 180. Vilken bindning tänker du välja? Kolla tidigare inlägg. Det var några st som inte var så nöjda med Marker. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Tillbaka
Topp