Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Karlberg" data-source="post: 105358" data-attributes="member: 32378"><p>Det finns väl två monteringspunkter (fs=freestyle, och fr=freeride) mest bullshit alltså... sedan finns </p><p>det ett liten hemlig punkt på sidan (mellan dessa punkter) i form av ett litet streck. Denna punkt </p><p>föreslår völkl att man ska montera på så här har jag satt mina riktigt fattiga bindingar... </p><p> </p><p>Detta funkar utmärkt för mig, inte allför trög men ändå ett magsikt flyt. Att bakmontera ytterligare </p><p>skulle nog inte passa mig alls, jag kör förvisso på 190, men som det är nu har jag mycket skida </p><p>framför foten... Vad bindningar beträffar tycker jag det duger att de aldrig tjuvlöser, väger 90 kg </p><p>(inkl. prylar ~10kg) Ställt bindingarna på typ drygt 100 och det har alltid funkat... </p><p> </p><p>Vad gäller: "det ä bar å åk" det har aldrig varit så sant som med ett par gotama... </p><p> </p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Karlberg, post: 105358, member: 32378"] Det finns väl två monteringspunkter (fs=freestyle, och fr=freeride) mest bullshit alltså... sedan finns det ett liten hemlig punkt på sidan (mellan dessa punkter) i form av ett litet streck. Denna punkt föreslår völkl att man ska montera på så här har jag satt mina riktigt fattiga bindingar... Detta funkar utmärkt för mig, inte allför trög men ändå ett magsikt flyt. Att bakmontera ytterligare skulle nog inte passa mig alls, jag kör förvisso på 190, men som det är nu har jag mycket skida framför foten... Vad bindningar beträffar tycker jag det duger att de aldrig tjuvlöser, väger 90 kg (inkl. prylar ~10kg) Ställt bindingarna på typ drygt 100 och det har alltid funkat... Vad gäller: "det ä bar å åk" det har aldrig varit så sant som med ett par gotama... /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Monteringspunkt Gotama
Tillbaka
Topp