Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Marker Duke på 1080 Gun Lab
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 518130" data-attributes="member: 14045"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag har ett par Gun Lab och började med att montera dem på strecket men har nu bakmonterat dem ca 3,5 cm (så mycket som möjligt). Först när jag bakmonterat dem kändes de som riktiga puderskidor. Även om du inte är en avancerad åkare ännu så blir prestandan i puder så mycket bättre av att montera dem lite bakom den givna punkten att det absolut är värt det. </p><p></p><p>När skidorna var std monterade kändes det, för mig, som att jag stod alldeles för nära mitten på skidan och var tvungen att luta mig bakåt för att få upp spetsen trots bredden. Efter bakmontering står jag mycket mer neutralt på skidan och kan njuta på ett helt annat sätt.</p><p></p><p>slutligen, montera absolut INTE framför strecket utan snarare någon cm bakom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 518130, member: 14045"] Tjena! Jag har ett par Gun Lab och började med att montera dem på strecket men har nu bakmonterat dem ca 3,5 cm (så mycket som möjligt). Först när jag bakmonterat dem kändes de som riktiga puderskidor. Även om du inte är en avancerad åkare ännu så blir prestandan i puder så mycket bättre av att montera dem lite bakom den givna punkten att det absolut är värt det. När skidorna var std monterade kändes det, för mig, som att jag stod alldeles för nära mitten på skidan och var tvungen att luta mig bakåt för att få upp spetsen trots bredden. Efter bakmontering står jag mycket mer neutralt på skidan och kan njuta på ett helt annat sätt. slutligen, montera absolut INTE framför strecket utan snarare någon cm bakom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Marker Duke på 1080 Gun Lab
Tillbaka
Topp