Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Qst/echo 106
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1298276" data-attributes="member: 33485"><p>Nu var det ett tag sen jag åkte på blank men vill minnas att jag gick fram något på den efter att ha kört den på rek.</p><p></p><p>Jag brukar testa skidor på olika monteringspunkter när jag testar dem, så även på qst 106. Jag brukar börja på rek, gå fram tills det blir lite för mycket och backa tills det känns bra. Oftast testar jag skidor med demobindningar så det tar bara några sekunder att ändra.</p><p></p><p>Jag kan tyvärr inte erinra vart jag landade exakt på 106anen det var en bit framför rekommenderad och jag har inga bilder jag tagit som referens men två till tre cm låter spontant inte orimligt. Landade någonstans liknande på qst x</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1298276, member: 33485"] Nu var det ett tag sen jag åkte på blank men vill minnas att jag gick fram något på den efter att ha kört den på rek. Jag brukar testa skidor på olika monteringspunkter när jag testar dem, så även på qst 106. Jag brukar börja på rek, gå fram tills det blir lite för mycket och backa tills det känns bra. Oftast testar jag skidor med demobindningar så det tar bara några sekunder att ändra. Jag kan tyvärr inte erinra vart jag landade exakt på 106anen det var en bit framför rekommenderad och jag har inga bilder jag tagit som referens men två till tre cm låter spontant inte orimligt. Landade någonstans liknande på qst x [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Qst/echo 106
Tillbaka
Topp