Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stojje" data-source="post: 1024064" data-attributes="member: 26138"><p>Hejsan. Har precis beställt ett toppturskit från Conrad till min 12:åriga dotter. Salomom Quest 70 + dynafit tlt speed+ Salomon Threat 161. Dom mailar mig och frågar vilken monteringspunkt jag vill ha. Jag har i princip alltid monterat själv de sista åren så jag har inte riktigt koll på benämningarna. Det är ju som en djungel av olika varianter med true center och + och - hit och dit.</p><p>Sportconrad verkar benämna monteringspunkterna efter Standard, Allround, Freeride osv.</p><p></p><p>Någon som har koll på vad man bör använda för monteringspunkt på en jibbskida som ska användas på </p><p>toppturer/ offpist och kan förmedla detta så att jag och Sportconrad talar samma språk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stojje, post: 1024064, member: 26138"] Hejsan. Har precis beställt ett toppturskit från Conrad till min 12:åriga dotter. Salomom Quest 70 + dynafit tlt speed+ Salomon Threat 161. Dom mailar mig och frågar vilken monteringspunkt jag vill ha. Jag har i princip alltid monterat själv de sista åren så jag har inte riktigt koll på benämningarna. Det är ju som en djungel av olika varianter med true center och + och - hit och dit. Sportconrad verkar benämna monteringspunkterna efter Standard, Allround, Freeride osv. Någon som har koll på vad man bör använda för monteringspunkt på en jibbskida som ska användas på toppturer/ offpist och kan förmedla detta så att jag och Sportconrad talar samma språk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Sportconrad
Tillbaka
Topp