Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 895117"><p>Jag var där förra säsongen, bodde i Gressoney och tycker det var skönt att bo i "mitten" så man på morgonen kunde välja om man ville åka upp till Alagna eller Champolucsidan istället för att åka igenom hela systemet. Bor man i Alagna är det nog också ganska lätt att dra iväg för det är bara två liftar till toppen, men att sitta i Champoluc och bestämma sig för att dra till Alagna känns lite knepigare. Bara mina funderingar för er som funderar på var ni vill bo.</p><p></p><p>Var ingen monstersäsong snömässigt men jävlar vad åk det finns ändå! Varit där en gång tidigare när det tokdumpat också och då är de det bästa stället jag åkt på någonsin! Kommer nog åka dit nån gång igen, fast kanske inte på säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 895117"] Jag var där förra säsongen, bodde i Gressoney och tycker det var skönt att bo i "mitten" så man på morgonen kunde välja om man ville åka upp till Alagna eller Champolucsidan istället för att åka igenom hela systemet. Bor man i Alagna är det nog också ganska lätt att dra iväg för det är bara två liftar till toppen, men att sitta i Champoluc och bestämma sig för att dra till Alagna känns lite knepigare. Bara mina funderingar för er som funderar på var ni vill bo. Var ingen monstersäsong snömässigt men jävlar vad åk det finns ändå! Varit där en gång tidigare när det tokdumpat också och då är de det bästa stället jag åkt på någonsin! Kommer nog åka dit nån gång igen, fast kanske inte på säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Tillbaka
Topp