Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="O_lundberg" data-source="post: 902190" data-attributes="member: 40594"><p>Jag var där i vintras med min gode vän dirtyK och andra kompisar. Jag skulle väl säga att Champoluc är den största byn, och på den sidan av berget som vätter ner mot Champoluc fanns det mest pister. Vi friåkte in där så jättemycket, då jag upplevde att andra sidan hade mer att erbjuda, även om man helt klart fick några roliga åk där.</p><p></p><p>Om TS och alla andra som funderar på att åka har tänkt åka i grupp så rekommenderar jag Gressoney, då det ligger i mitten precis som felix säger. Rätt död dal i övrigt vad gäller det mesta i form av aktiviteter och annat kvällsgöra, men området champoluc-gressoney-alagna är så stort att det tar lång tid att ta sig från Champoluc till Alagna, sen är det dax att vända hem innan liftarna stänger.</p><p></p><p>Åker man ut ur dalen Gressoney så finns det ett riktigt fint ställe man kan klättra på. Bil rekommenderas starkt om man ska bo i Gressoney.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="O_lundberg, post: 902190, member: 40594"] Jag var där i vintras med min gode vän dirtyK och andra kompisar. Jag skulle väl säga att Champoluc är den största byn, och på den sidan av berget som vätter ner mot Champoluc fanns det mest pister. Vi friåkte in där så jättemycket, då jag upplevde att andra sidan hade mer att erbjuda, även om man helt klart fick några roliga åk där. Om TS och alla andra som funderar på att åka har tänkt åka i grupp så rekommenderar jag Gressoney, då det ligger i mitten precis som felix säger. Rätt död dal i övrigt vad gäller det mesta i form av aktiviteter och annat kvällsgöra, men området champoluc-gressoney-alagna är så stort att det tar lång tid att ta sig från Champoluc till Alagna, sen är det dax att vända hem innan liftarna stänger. Åker man ut ur dalen Gressoney så finns det ett riktigt fint ställe man kan klättra på. Bil rekommenderas starkt om man ska bo i Gressoney. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Tillbaka
Topp