Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stoof007" data-source="post: 906609" data-attributes="member: 82892"><p>Google Translate är kanonbra. Jag var nere nu i helgen för att lösa jobb och boende, vilket slutade med att vi hamnar i Champoluc den kommande vintern. Hur som köpte jag en väldigt intressant bok: Polvere Rosa 3. Köp den för information och inspiration. </p><p></p><p>Det finns enligt boken mååååånga turer utanför Monterosas glaciärer, men även många turer på glaciär. Allt mellan himmel och jord.</p><p></p><p>Tror den går att beställa på nätet. Synnerligen bra läsning för att drömma sig bort såhär när det är regnig höst.</p><p></p><p>- C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stoof007, post: 906609, member: 82892"] Google Translate är kanonbra. Jag var nere nu i helgen för att lösa jobb och boende, vilket slutade med att vi hamnar i Champoluc den kommande vintern. Hur som köpte jag en väldigt intressant bok: Polvere Rosa 3. Köp den för information och inspiration. Det finns enligt boken mååååånga turer utanför Monterosas glaciärer, men även många turer på glaciär. Allt mellan himmel och jord. Tror den går att beställa på nätet. Synnerligen bra läsning för att drömma sig bort såhär när det är regnig höst. - C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Monterosa 11/12
Tillbaka
Topp