Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Monterosa/chmapoluc lavin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Max_Faktor" data-source="post: 825584" data-attributes="member: 115383"><p>Hej</p><p>Jag ska till Alagna i vinter så jag har läst en del på nätet. Min bror var där förra året. Varifrån kommer uppgiften att man inte får åka utanför pisten utan guide? Länka gärna till där Ni hittat uppgiften. Jag tror det är en skröna!</p><p>Däremot har jag muntligen hört att man ska ha lavin-kit om man ska upp för Punta-Indren liften. Det tror jag beror på att det är off-pist tillbaka ner. Tittar man på liftkartan så verkar lavinutrustning vara en god id'e Ta med den för att det är sunt förnuft vare sig det är ett krav för att få åka liften eller ej!</p><p></p><p>Det vore kul om någon som varit där i modern tid kunde kommentera ryktena.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Max_Faktor, post: 825584, member: 115383"] Hej Jag ska till Alagna i vinter så jag har läst en del på nätet. Min bror var där förra året. Varifrån kommer uppgiften att man inte får åka utanför pisten utan guide? Länka gärna till där Ni hittat uppgiften. Jag tror det är en skröna! Däremot har jag muntligen hört att man ska ha lavin-kit om man ska upp för Punta-Indren liften. Det tror jag beror på att det är off-pist tillbaka ner. Tittar man på liftkartan så verkar lavinutrustning vara en god id'e Ta med den för att det är sunt förnuft vare sig det är ett krav för att få åka liften eller ej! Det vore kul om någon som varit där i modern tid kunde kommentera ryktena. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Monterosa/chmapoluc lavin
Tillbaka
Topp