Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Monterosa/chmapoluc lavin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrHotDog" data-source="post: 825596" data-attributes="member: 37136"><p>Har varit i Alagna senaste tio åren och det är inga problem att åka offpist utan guide. Det snurra ett rykte här för ett par år sedan så jag maila turistbyrån i Alagna och dom hade aldrig hört talas om något förbud. I nya liften upp till Indren står skyltar om att man ska ha full lavinutrustning med sig vilket jag tycker är en självklarhet när man åker offpist. När man kliver av liften kan man också kolla om sändaren funkar. Ska du ner hela säsongen Max ? Själv åker jag ner en eller två veckor i mars. Ha dé Öhrman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrHotDog, post: 825596, member: 37136"] Har varit i Alagna senaste tio åren och det är inga problem att åka offpist utan guide. Det snurra ett rykte här för ett par år sedan så jag maila turistbyrån i Alagna och dom hade aldrig hört talas om något förbud. I nya liften upp till Indren står skyltar om att man ska ha full lavinutrustning med sig vilket jag tycker är en självklarhet när man åker offpist. När man kliver av liften kan man också kolla om sändaren funkar. Ska du ner hela säsongen Max ? Själv åker jag ner en eller två veckor i mars. Ha dé Öhrman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Monterosa/chmapoluc lavin
Tillbaka
Topp