Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
MonteRosaSki
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMerenius" data-source="post: 50511" data-attributes="member: 13430"><p>ALAGNA</p><p>Om det är någon/några som skall till Alagna med bil i vinter och kanske vill tjäna en extra slant. Hör av er. Vi var på väg förra året, men det blir svindyrt med taxi för 2 pers från Milano eller Turin. Flyg och hotell fixar man själv billigare än en charterresa. siktar på ca 1 vecka i januari eller februari. Annars om man är 4 pers i en taxi blir det överkommligt om några andra skall ner. Jag och min sambo har varit där innan och är det bara snö är det bland det bästa som finns. Men man måste ha respekt för bergen. Säkerhet och avspärrningar är lite dåligt med så helt plötsligt kan det perfekta fältet sluta med ett stup. Och det är garanterat inte sista gången vi åker dit för det är svårt att hitta mycket bättre offpist och vi har varit på en hel del ställen. Egentligen är det kass att röja sina pärlor men där finns nog plats åt oss alla i vart fall här på freeride. Nöjesliv= kass i Alagna, men mysigt och god mat. Föhållandevis billigt.</p><p></p><p>Anders </p><p>V-Explosive</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMerenius, post: 50511, member: 13430"] ALAGNA Om det är någon/några som skall till Alagna med bil i vinter och kanske vill tjäna en extra slant. Hör av er. Vi var på väg förra året, men det blir svindyrt med taxi för 2 pers från Milano eller Turin. Flyg och hotell fixar man själv billigare än en charterresa. siktar på ca 1 vecka i januari eller februari. Annars om man är 4 pers i en taxi blir det överkommligt om några andra skall ner. Jag och min sambo har varit där innan och är det bara snö är det bland det bästa som finns. Men man måste ha respekt för bergen. Säkerhet och avspärrningar är lite dåligt med så helt plötsligt kan det perfekta fältet sluta med ett stup. Och det är garanterat inte sista gången vi åker dit för det är svårt att hitta mycket bättre offpist och vi har varit på en hel del ställen. Egentligen är det kass att röja sina pärlor men där finns nog plats åt oss alla i vart fall här på freeride. Nöjesliv= kass i Alagna, men mysigt och god mat. Föhållandevis billigt. Anders V-Explosive [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
MonteRosaSki
Tillbaka
Topp