Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Morrow Todd Richards 97-98-undringar m.m.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Quizz" data-source="post: 249439" data-attributes="member: 70264"><p>Hej!</p><p></p><p>Inser att jag tänker fråga om en bräda som är lite äldre här men hoppas att nån känner till den.</p><p></p><p>Jag kör på en Morrow, Todd Richards 158cm (årsmodell okänd men före 99).</p><p>Är det nån som vet nånting om den här brädan? Själv har jag ju åkt en del på den men har inga referenser så jag kan inte säga hur den beter sig i förhållande till andra brädor.</p><p></p><p>Själv är jag 189 och väger 75, sko 12 och inser att det är nog dags för nåt större så jag kan utvecklas. Ska mest åka pist och freeride i år och behåller morrowbrädan som eventuell parkbräda. Min nivå är klart förbi nybörjare men med rätt oslipad teknik.</p><p></p><p>Det jag undrar är: Hur är väl passar egentligen min bräda för det jag vill göra med den? Om det dessutom är nån som har några bra idéer på brädor så hör av er.</p><p></p><p>Tips jag har fått är:</p><p></p><p>Option freeplus 166</p><p>Nitro Magnum 168</p><p>Nitro Pantera Wide 166</p><p>Ride Yukon 168</p><p></p><p>Nån som vet något om dessa?</p><p></p><p>Slutligen, lite kuriosa: Brädan har tidigare ägts av Peter Ström som uppenbarligen har lyckats göra fina trick på den (fin bild i Vertikal nr 2 98) . Själv är jag mera blygsam i min åkning.</p><p></p><p> /erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Quizz, post: 249439, member: 70264"] Hej! Inser att jag tänker fråga om en bräda som är lite äldre här men hoppas att nån känner till den. Jag kör på en Morrow, Todd Richards 158cm (årsmodell okänd men före 99). Är det nån som vet nånting om den här brädan? Själv har jag ju åkt en del på den men har inga referenser så jag kan inte säga hur den beter sig i förhållande till andra brädor. Själv är jag 189 och väger 75, sko 12 och inser att det är nog dags för nåt större så jag kan utvecklas. Ska mest åka pist och freeride i år och behåller morrowbrädan som eventuell parkbräda. Min nivå är klart förbi nybörjare men med rätt oslipad teknik. Det jag undrar är: Hur är väl passar egentligen min bräda för det jag vill göra med den? Om det dessutom är nån som har några bra idéer på brädor så hör av er. Tips jag har fått är: Option freeplus 166 Nitro Magnum 168 Nitro Pantera Wide 166 Ride Yukon 168 Nån som vet något om dessa? Slutligen, lite kuriosa: Brädan har tidigare ägts av Peter Ström som uppenbarligen har lyckats göra fina trick på den (fin bild i Vertikal nr 2 98) . Själv är jag mera blygsam i min åkning. /erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Morrow Todd Richards 97-98-undringar m.m.
Tillbaka
Topp