mössan på bern baker

Filleeee

Ny medlem
mössan på bern baker
man ska ju kunna ta ur "mössan" som sitter i en bern baker, någon som vet hur man tar ut den? den sitter med kardborre på vissa ställen, resten är typ skruv som är rund. ingen mejsel man har hemma direkt.

EDIT: det var vanliga knappar :)

Senast ändrad:
mössan på bern baker
det är knoppar! vet inte vad de heter, såna som brukar vara på jackor, bara dra! Kommer inte pajja

mössan på bern baker
ofc-my-horse sa:
lånar tråden lite. öronmuffarna i giro g10! hur i h*lvete får man ut dom?! ja har tagit till våld!
ja för f'n. ;). nejmen man ser ju att dumont kör utan. kan inte nämna nåra fler men ja har sett fler utan

EDIT: fick precis låss dom. Lösning: våld

Senast ändrad:
mössan på bern baker
ofc-my-horse sa:
ofc-my-horse sa:
lånar tråden lite. öronmuffarna i giro g10! hur i h*lvete får man ut dom?! ja har tagit till våld!
ja för f'n. ;). nejmen man ser ju att dumont kör utan. kan inte nämna nåra fler men ja har sett fler utan

tror du jag ska satsa på våld också ? den är helt nyinhandlad och vill gärna att de ska gå att sätta tillbaka den:)

mössan på bern baker
Filleeee sa:
ofc-my-horse sa:
ofc-my-horse sa:

tror du jag ska satsa på våld också ? den är helt nyinhandlad och vill gärna att de ska gå att sätta tillbaka den:)
kör på . du kommer ändå spräcka den sen

mössan på bern baker
allt går att ta av med lite vilja & våld kära vänner!

och om du vill sätta tillbaks den sen så rekommenderar jag lim?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp