mössor

• Trådstartare Trådstartare ErikR
  • Start datum Start datum
mössor
haha... Fan vilken kul artikel!

Ok, om fritidsintressena styr hur brant jag kör så får jag väl kallas flackåkare då... Helt klart underskattad hobby att virka, kräver ingen el, och inte ens särksilt många gram i packningen :-)

Rätt kul när folk ska döma skidåkningen efter var man bor eller hur man klär sig förövrigt :-)

Alla som spelar X-box spelar är dåliga telemarksförare?
Alla som går runt i baggykläder suger i puder?

Gör iofs inte mer än någon enstaka mössa i veckan numer, fast grabbarna i artikeln stickar... Vilket ju är lite fusk då det är mycket enklare att göar mönster när man stickar ;-)

mössor
Det verkar ha blivit en populär sysselsättning för oss snöfantaster att virka i bussen eller då man bara känner för att stanna hemma på soffan en dag. Jag måste dock erkänna att jag fuskar med stickning, men som nybörjare så verkar det som en lämplig start. Tänkte ge mej i kast me virkning när jag lärt mej sticka ordentligt.

Men det e en kanon avslappningsgrej. Fast man får förj**la ont i fingrarna bara. Men det har väl med ovanan att göra, hoppas jag.

Fast det som e det bästa är att det inte finns nån annan som har en exakt likadan mössa som jag...

keep it up! ..jeppe

Tillbaka
Topp