Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot Flottsbro!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 17298" data-attributes="member: 12536"><p>Vad i h*vete?!? Jag skrev ju ett fetlångt inlägg på lunchen idag..? Får väl repetera. För nytillkomna och intresserade är detta fortsättningen från <a href="http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=3664" target="_blank">http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=3664</a> , tyckte inte att det hörde hemma där längre...</p><p></p><p>Jo, i alla fulla fall, tack för de svaren jag fick, i och för sig bara ett, men i alla falafel... Är det sant att jag kan få träffa jordens frälsare, Miss World, den kvinnliga motsvarigheten till Einstein m.a.o. Meral om jag beger mig till Baren med stort B i Alby (?) Centrum??? Resan är så gott som bokad, släng in en B-, nej vänta, C-kändis till och jag bokar idag!! Tvättmöjligheterna verkar lovande, det låter så enkelt; inga långa turer till någon tvättomat inte! Nog pratat om detaljerna, nu till det viktigaste (näst efter after-whatevern d.v.s. (Tack JCM för ett otroligt bra uttryck. Om du ogillar mitt användande av ordet behöver du bara säga till.))</p><p>Hur är skidåkningen? Jag har hört att en del puderrepor inte går att glömma?! Är det så bra som det låter? Måste man hyra guide, eller finns det kanske andra bummare som ställer upp för en mindre penning? I alla fall måste jag köpa spade, sond och tranciever, det ska höja cool-hetskoefficienten, eller hur? Använder de Recco där? Är det värt att införskaffa? Nej, nu måste jag sluta. Jag ska ivg och titta på Fat-Skiis, såg förresten att Extrem har kommit med några nya... Jag är återigen tacksam för (alla) svar! Tills dess!</p><p></p><p>Dr. Snö; Inne.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 17298, member: 12536"] Vad i h*vete?!? Jag skrev ju ett fetlångt inlägg på lunchen idag..? Får väl repetera. För nytillkomna och intresserade är detta fortsättningen från [URL]http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=3664[/URL] , tyckte inte att det hörde hemma där längre... Jo, i alla fulla fall, tack för de svaren jag fick, i och för sig bara ett, men i alla falafel... Är det sant att jag kan få träffa jordens frälsare, Miss World, den kvinnliga motsvarigheten till Einstein m.a.o. Meral om jag beger mig till Baren med stort B i Alby (?) Centrum??? Resan är så gott som bokad, släng in en B-, nej vänta, C-kändis till och jag bokar idag!! Tvättmöjligheterna verkar lovande, det låter så enkelt; inga långa turer till någon tvättomat inte! Nog pratat om detaljerna, nu till det viktigaste (näst efter after-whatevern d.v.s. (Tack JCM för ett otroligt bra uttryck. Om du ogillar mitt användande av ordet behöver du bara säga till.)) Hur är skidåkningen? Jag har hört att en del puderrepor inte går att glömma?! Är det så bra som det låter? Måste man hyra guide, eller finns det kanske andra bummare som ställer upp för en mindre penning? I alla fall måste jag köpa spade, sond och tranciever, det ska höja cool-hetskoefficienten, eller hur? Använder de Recco där? Är det värt att införskaffa? Nej, nu måste jag sluta. Jag ska ivg och titta på Fat-Skiis, såg förresten att Extrem har kommit med några nya... Jag är återigen tacksam för (alla) svar! Tills dess! Dr. Snö; Inne. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mot Flottsbro!
Tillbaka
Topp