Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mötesplatser o liftkort i val D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ola_S" data-source="post: 33972" data-attributes="member: 30347"><p>Tjenare alla bummare!</p><p></p><p>Nu bär det snart av till val D för min del. Bara tre dagar kvar. Allt är klart o en av killarna är redan nere o trycker i backarna. Undrar lite kort o val D bara,</p><p> var är säkraste stället att träffa på andra bummare i stan? och</p><p> finns det något sätt att fila till liftkortskostnaden på?</p><p></p><p>Hör gärna av er om ni vet nåt, o så syns vi i val D nästa vecka.</p><p></p><p>hälsningar Ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ola_S, post: 33972, member: 30347"] Tjenare alla bummare! Nu bär det snart av till val D för min del. Bara tre dagar kvar. Allt är klart o en av killarna är redan nere o trycker i backarna. Undrar lite kort o val D bara, var är säkraste stället att träffa på andra bummare i stan? och finns det något sätt att fila till liftkortskostnaden på? Hör gärna av er om ni vet nåt, o så syns vi i val D nästa vecka. hälsningar Ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mötesplatser o liftkort i val D
Tillbaka
Topp