Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
motiv till tatuering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_G" data-source="post: 215908" data-attributes="member: 13940"><p>Hey... </p><p>Jag har letat runt lite här i forumet efter trådar om tatueringar... men jag har inte hittat någon som gett mig nått... så jag gör en ny.</p><p></p><p>jag hade tänkt att tatuera mig, men jag har inte hittat nått bra motiv... i och med att skidåkning är en stor del av mitt liv, så skulle jag vilja ha ett motiv som kan härledas till just detta: SKIDÅKNING.</p><p></p><p>är det någon som vet nått bra motiv eller vart man kan hitta ett... den ska vara svart-vit och inte allt för stor...</p><p></p><p>vore ytterst tacksam för vettiga svar... tack på förhand/ Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_G, post: 215908, member: 13940"] Hey... Jag har letat runt lite här i forumet efter trådar om tatueringar... men jag har inte hittat någon som gett mig nått... så jag gör en ny. jag hade tänkt att tatuera mig, men jag har inte hittat nått bra motiv... i och med att skidåkning är en stor del av mitt liv, så skulle jag vilja ha ett motiv som kan härledas till just detta: SKIDÅKNING. är det någon som vet nått bra motiv eller vart man kan hitta ett... den ska vara svart-vit och inte allt för stor... vore ytterst tacksam för vettiga svar... tack på förhand/ Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
motiv till tatuering?
Tillbaka
Topp