Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mount Baker i februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 220432" data-attributes="member: 13861"><p>När du skriver att Mt Baker är ganska dött på kvällarna har du tyvärr fel. Baker är HELT stendött på kvällarna. Det finns ingenting där mer än ett par stora parkeringar och två lodger med restauranger och skiduthyrningar. Närmsta boendet finns nere i samhället Glacier, en dryg halvtimme från själva skidorten. Där kan du hänga lite på Graham's bar och en annan restaurang som jag har glömt namnet på (Alfredo's?) men med bra käk. Eller så åker man till Maple Falls ytterligare någon mil ner längs vägen och sitter på Shell och poachar deras Wi-Fi. Eller hänger på den lokala redneck-puben där. Good shit <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 220432, member: 13861"] När du skriver att Mt Baker är ganska dött på kvällarna har du tyvärr fel. Baker är HELT stendött på kvällarna. Det finns ingenting där mer än ett par stora parkeringar och två lodger med restauranger och skiduthyrningar. Närmsta boendet finns nere i samhället Glacier, en dryg halvtimme från själva skidorten. Där kan du hänga lite på Graham's bar och en annan restaurang som jag har glömt namnet på (Alfredo's?) men med bra käk. Eller så åker man till Maple Falls ytterligare någon mil ner längs vägen och sitter på Shell och poachar deras Wi-Fi. Eller hänger på den lokala redneck-puben där. Good shit :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mount Baker i februari?
Tillbaka
Topp