Mountainbike!

freeride_nu

Aktiv medlem
Mountainbike!
Nu är min vinter definitivt slut. Varje år känns det lika vemodigt att lägga upp skidorna under taket i garaget. Att inse att säsongens sista skidåkning är gjord... snyft...! Men när vårsolen börjar värma och jag kommit ut i skogen på min mountainbike kommer livsglädjen igen.

För mig är MTB det perfekta alternativet till skidåkning. Känslan av att i hög fart trixa sig ner för en slingrig skogsstig ligger inte långt ifrån den kick man får av skidåkning. Att ta sin cykel ut på långtur i skogen eller på fjället är en upplevelse utöver det vanliga. Dessutom är ger MTB en utmärkt konditions- och styrekträning inför nästa skidsäsong.

När det gäller "cybercykling" rekommenderar jag varmt http:www.funsport.se/mountainbike
Här finns ett mycket aktivt diskussionsforum där bland annat undertecknad tidvis är aktiv. Dessutom kan ni hitta en liten, liten, liten bild på mig under presentationer. (Bara det är väl värt ett besök :-) )

Med detta inlägg tackar jag alla för vinterns intressanta diskussioner som gjort detta till Sveriges bästa utförsåkningssajt! Och sist men inte minst: Tack Johan!!!

MVH/ :-) MM

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp