Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Mountainboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ProsperProductions" data-source="post: 951247" data-attributes="member: 131067"><p>Hej Mountainboard Åkare!</p><p></p><p>Min förra tråd var borttagen eftersom jag gjorde reklam vilket var lite dumt! </p><p>Nu vill jag bara hitta andra mountainboard åkare! </p><p></p><p>Så skriv gärna ner en kommentar och prata om dina bästa backar och de fettaste hopp du har gjort. </p><p>Tala gärna om vilken bräda du kör på! Det alltid intressant med nya brädor. Själv kör jag på en MBS core 16 pro. Kommer att få heelstraps inom kort och då kan jag börja hoppa på riktigt. Har även en vanlig MBS core. </p><p></p><p>Hoppas att det finns några som åker iaf!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ProsperProductions, post: 951247, member: 131067"] Hej Mountainboard Åkare! Min förra tråd var borttagen eftersom jag gjorde reklam vilket var lite dumt! Nu vill jag bara hitta andra mountainboard åkare! Så skriv gärna ner en kommentar och prata om dina bästa backar och de fettaste hopp du har gjort. Tala gärna om vilken bräda du kör på! Det alltid intressant med nya brädor. Själv kör jag på en MBS core 16 pro. Kommer att få heelstraps inom kort och då kan jag börja hoppa på riktigt. Har även en vanlig MBS core. Hoppas att det finns några som åker iaf!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Mountainboard
Tillbaka
Topp