Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Movement tar rockerskidorna till ny nivå?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 556143" data-attributes="member: 46762"><p>Fy fan för skidor med sån där tvär och brant rocker... Förutom att det blir förbaskat fult så tycker iaf. jag att det borde fungera sämre... Man vill ju att skidorna skall komma upp i plan och snabbt, smidigt och enkelt svischa fram över vidderna. Men med hög rocker så kan skidorna vara 15-20cm nere i snön medan spetsarna är uppe ur snön. Näe, jag blir inte klok på det!</p><p></p><p>Om det är någon skida jag skulle vilja ha så är det Bent Chetlern, den verkar riktigt schysst för ändamålet. Lång och flack rocker bak och fram, lite mer spann än Fly Swattern och lite mer lattjo grafik...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 556143, member: 46762"] Fy fan för skidor med sån där tvär och brant rocker... Förutom att det blir förbaskat fult så tycker iaf. jag att det borde fungera sämre... Man vill ju att skidorna skall komma upp i plan och snabbt, smidigt och enkelt svischa fram över vidderna. Men med hög rocker så kan skidorna vara 15-20cm nere i snön medan spetsarna är uppe ur snön. Näe, jag blir inte klok på det! Om det är någon skida jag skulle vilja ha så är det Bent Chetlern, den verkar riktigt schysst för ändamålet. Lång och flack rocker bak och fram, lite mer spann än Fly Swattern och lite mer lattjo grafik... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Movement tar rockerskidorna till ny nivå?
Tillbaka
Topp