Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Movement tar rockerskidorna till ny nivå?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 556237" data-attributes="member: 36337"><p>Drøye ski,men er vel mere en drøy early raise tipp en en Rocker.</p><p>Det er min mening...vet ikke om jeg er helt ute å sykler med å mene det. På en rocker begynner jo skien å reise seg før tuppen mens her ser det ut som at det bare en en sjukt lang tupp foran og bak? </p><p></p><p>Uansett en radikal ski som jeg tviler kan brukes til så mye annet en pudder.</p><p>Monteringen ser jo som dere sier over frammontert ut. Vil tro den er montert på true center eller noe foran. På jibbe ski er jo fram montering vanlig og det kjennes bra,men hvordan det funker på en pudder ski vet jeg ikke...Om skien er veldig bred og med rocker/early raise så bør midt montering funke men fram???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 556237, member: 36337"] Drøye ski,men er vel mere en drøy early raise tipp en en Rocker. Det er min mening...vet ikke om jeg er helt ute å sykler med å mene det. På en rocker begynner jo skien å reise seg før tuppen mens her ser det ut som at det bare en en sjukt lang tupp foran og bak? Uansett en radikal ski som jeg tviler kan brukes til så mye annet en pudder. Monteringen ser jo som dere sier over frammontert ut. Vil tro den er montert på true center eller noe foran. På jibbe ski er jo fram montering vanlig og det kjennes bra,men hvordan det funker på en pudder ski vet jeg ikke...Om skien er veldig bred og med rocker/early raise så bør midt montering funke men fram??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Movement tar rockerskidorna till ny nivå?
Tillbaka
Topp