Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
moyo railstyle !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fischer" data-source="post: 595216" data-attributes="member: 99785"><p>Man behöver inte vara bra för att ha kul! Hela eventet är ju till för att alla åkare ska ha så kul som möjligt, så det är självklart att man kan vara med och köra. Jag körde några åk själv i fjol och det var första gången jag stod på en snowboard! Således handlar det inte om att langa dom fetaste tricken, utan att ha kul med polarna och knyta nya kontakter!</p><p></p><p>// Fischer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fischer, post: 595216, member: 99785"] Man behöver inte vara bra för att ha kul! Hela eventet är ju till för att alla åkare ska ha så kul som möjligt, så det är självklart att man kan vara med och köra. Jag körde några åk själv i fjol och det var första gången jag stod på en snowboard! Således handlar det inte om att langa dom fetaste tricken, utan att ha kul med polarna och knyta nya kontakter! // Fischer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
moyo railstyle !
Tillbaka
Topp