Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 809735" data-attributes="member: 64225"><p>En lur, lika lite som en högtalare, kan inte förbättra ljudet från källan. Visst är det viktigt med en bra lur men om ljudkällan är skit (liksom om filen är skit) så kommer det låta skräp oavsett.</p><p></p><p>On topic, PNyberg. Jag har en Cowon (iaudio) X5 (hårddiskbaserad) och valde den bland annat för att recensionerna då (5 år sedan) menade att det ljudmässigt var en av de bästa spelarna. Och det ÄR riktigt bra ljud i den helt klart. Dock är ju i7 flashbaserad så även om det är samma företag är det ju en helt annan familj. Men om du nu inte ska ha apple, och får schysst pris på i7 så skulle jag nog slå till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 809735, member: 64225"] En lur, lika lite som en högtalare, kan inte förbättra ljudet från källan. Visst är det viktigt med en bra lur men om ljudkällan är skit (liksom om filen är skit) så kommer det låta skräp oavsett. On topic, PNyberg. Jag har en Cowon (iaudio) X5 (hårddiskbaserad) och valde den bland annat för att recensionerna då (5 år sedan) menade att det ljudmässigt var en av de bästa spelarna. Och det ÄR riktigt bra ljud i den helt klart. Dock är ju i7 flashbaserad så även om det är samma företag är det ju en helt annan familj. Men om du nu inte ska ha apple, och får schysst pris på i7 så skulle jag nog slå till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Tillbaka
Topp