Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svensk" data-source="post: 809999" data-attributes="member: 63495"><p>Haft 3st olika modeller från iaudio. Alla tre gick sönder där man sätter i hörlurarna. Ibland kom det bara ljud till ett öra, om man lyckades luta sladden i rätt läge kunde man få till båda öronen och ibland kom det inget ljud alls. Bytte runt med hörlurar och högtalare så att det inte var dem det var fel på. Visade sig som jag trodde när jag lämnade in mp3:na på lagning så var det dem det var glapp i.</p><p>De har säkert förbättrat sig vad det gäller sådana fel nu. men efter den 3e orkade jag inte med dem längre. Det blev då en ipod touch som klarat sig utan problem i över 1.5 år nu. Dock verkar inte den aktuell för dig, men iaf.</p><p></p><p>Vet inte om någon nämnt det tidigare, men personalen som jag köpte iaudio mp3:na av sa att de inte brydde sig så mycket om de fick klagomål och grejer om tinnitus vilket t.ex. apple gör. Därför kan man spela högre musik i dem (iaudio) så det fungerar bra att koppla in mp3:n till högtalare (om man nu känner för det) och spela högra musik än vad man kan göra med t.ex. apple.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svensk, post: 809999, member: 63495"] Haft 3st olika modeller från iaudio. Alla tre gick sönder där man sätter i hörlurarna. Ibland kom det bara ljud till ett öra, om man lyckades luta sladden i rätt läge kunde man få till båda öronen och ibland kom det inget ljud alls. Bytte runt med hörlurar och högtalare så att det inte var dem det var fel på. Visade sig som jag trodde när jag lämnade in mp3:na på lagning så var det dem det var glapp i. De har säkert förbättrat sig vad det gäller sådana fel nu. men efter den 3e orkade jag inte med dem längre. Det blev då en ipod touch som klarat sig utan problem i över 1.5 år nu. Dock verkar inte den aktuell för dig, men iaf. Vet inte om någon nämnt det tidigare, men personalen som jag köpte iaudio mp3:na av sa att de inte brydde sig så mycket om de fick klagomål och grejer om tinnitus vilket t.ex. apple gör. Därför kan man spela högre musik i dem (iaudio) så det fungerar bra att koppla in mp3:n till högtalare (om man nu känner för det) och spela högra musik än vad man kan göra med t.ex. apple. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Tillbaka
Topp