Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lleberger" data-source="post: 820268" data-attributes="member: 91099"><p>Jag är oerhört nöjd med ljudet i min Nokia 5800, när datorn är ur bruk kopplar jag upp den mot fin-stereon och ljudkvaliteten är det verkligen inget fel på. Vet inte riktigt om headseset som följer med är så mycket att hänga i granen men deras WH-701 med sladd kostar 250 kr och det är faktiskt riktigt bra.</p><p></p><p>Och då får du dessutom en hyffsad telefon på köpet bara du sätter in ett simkort, och GPS oavsett simkort eller inte, stöd för spitify, fri navigering som funkar rätt bra och sen finns ju även google-maps om man tycker det är roligare..</p><p>Vet dock inte om det finns nån terrängkarta dock.</p><p></p><p>Lägsta pris på prisjakt.. 2049 kronor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lleberger, post: 820268, member: 91099"] Jag är oerhört nöjd med ljudet i min Nokia 5800, när datorn är ur bruk kopplar jag upp den mot fin-stereon och ljudkvaliteten är det verkligen inget fel på. Vet inte riktigt om headseset som följer med är så mycket att hänga i granen men deras WH-701 med sladd kostar 250 kr och det är faktiskt riktigt bra. Och då får du dessutom en hyffsad telefon på köpet bara du sätter in ett simkort, och GPS oavsett simkort eller inte, stöd för spitify, fri navigering som funkar rätt bra och sen finns ju även google-maps om man tycker det är roligare.. Vet dock inte om det finns nån terrängkarta dock. Lägsta pris på prisjakt.. 2049 kronor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 spelare med grymt ljud. What to buy?
Tillbaka
Topp