Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 Spelare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 319612" data-attributes="member: 53949"><p>Gillar delen med "för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman)".. Jag började ha mp3-spelare för 8 år sen.. men i vilket fall, den mp3-spelaren lär va skitsvår att få tag på o den va ju riktigt kass i vilket fall (128mb, skojjar du?)..</p><p>Sen är det ju lite fånigt att säga att en "vanlig" (icke specialbyggd) mp3-spelare skulle hålla bara för att din nu gjorde det. Kanske håller 10 fall men den elfte är den helt död på.. den uppfattningen har jag om mobiler iaf, som för x antal år sen när alla hade Nokia 3210, vissa kastade sina i väggen med flit o de höll, min pajja efter att ja tappa den från en halvmeters höjd..</p><p>Så en sk specialbyggd mp3spelare är ju att rekommendera.</p><p></p><p>Kör därför på den Jens of Sweden jag skrev om innan istället, den är ju gjord för att klara vatten och stötar så varför inte?</p><p>Annars om den bara ska vara vatten/fukttålig så är ju en iPod nano eller shuffle med vattentätt hus bättre för då har du ju en bra mp3-spelare i grund o botten.</p><p></p><p>The choice is yours...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 319612, member: 53949"] Gillar delen med "för typ 4 år sedan (då man började ha mp3 ist för walkman)".. Jag började ha mp3-spelare för 8 år sen.. men i vilket fall, den mp3-spelaren lär va skitsvår att få tag på o den va ju riktigt kass i vilket fall (128mb, skojjar du?).. Sen är det ju lite fånigt att säga att en "vanlig" (icke specialbyggd) mp3-spelare skulle hålla bara för att din nu gjorde det. Kanske håller 10 fall men den elfte är den helt död på.. den uppfattningen har jag om mobiler iaf, som för x antal år sen när alla hade Nokia 3210, vissa kastade sina i väggen med flit o de höll, min pajja efter att ja tappa den från en halvmeters höjd.. Så en sk specialbyggd mp3spelare är ju att rekommendera. Kör därför på den Jens of Sweden jag skrev om innan istället, den är ju gjord för att klara vatten och stötar så varför inte? Annars om den bara ska vara vatten/fukttålig så är ju en iPod nano eller shuffle med vattentätt hus bättre för då har du ju en bra mp3-spelare i grund o botten. The choice is yours... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mp3 Spelare
Tillbaka
Topp