Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
MP3, Vad är bra???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 46093" data-attributes="member: 28793"><p>Jag kör med Muvo funkar till såväl stenhårt löpning och cykling som på gymmet där dom bara spelar tantmusik. (uppblandat med en och annan låt som kan platsa på IKEA)</p><p></p><p>Jag är jäkligt nöjd med den, ett AAA batteri räcker flera dagar. </p><p></p><p>Rekomenderat uppköp är ett par lite bättre hörlurar så blir ljudet riktigt trevligt.</p><p></p><p>Ska du använda mp3-spelare i "action" sammanhnag så undvik hårddisk och CD spelarvarianter. Dom tenderar till att inte klara stötar och fall ;-)</p><p></p><p>Jag har även kört med Creatives Jukebox och en som hette DAP eller nåt sånt, samt några olika CD-MP3 spelare. Men vikt / pris / prestanda så fastnade jag för Muvo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 46093, member: 28793"] Jag kör med Muvo funkar till såväl stenhårt löpning och cykling som på gymmet där dom bara spelar tantmusik. (uppblandat med en och annan låt som kan platsa på IKEA) Jag är jäkligt nöjd med den, ett AAA batteri räcker flera dagar. Rekomenderat uppköp är ett par lite bättre hörlurar så blir ljudet riktigt trevligt. Ska du använda mp3-spelare i "action" sammanhnag så undvik hårddisk och CD spelarvarianter. Dom tenderar till att inte klara stötar och fall ;-) Jag har även kört med Creatives Jukebox och en som hette DAP eller nåt sånt, samt några olika CD-MP3 spelare. Men vikt / pris / prestanda så fastnade jag för Muvo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
MP3, Vad är bra???
Tillbaka
Topp