Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
MTB cyklare i Linköping?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Genis" data-source="post: 163338" data-attributes="member: 42322"><p>Halloj!!</p><p></p><p>Har precis köpt mig en mtb, slutade efter många om o men med en Merida Sport 500, riktigt nöjd, har iof inte så mkt o jämföra med dock.... </p><p></p><p>Har inte cyklat så mycket innan o vet inte så mkt vägar man kan köra, både grus o skog, någon som har tips? Skulle gärna stifta bekanskap med fler galna cyklister som har lust och kanskse ge mig lite tips så jag kan köra aningen snabbare i skogen =)</p><p></p><p>Over and out, nu ska jag ge ig ut på en runda i V-sjö banan, hoppas jag kommer hem utan allt för många skrapsår....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Genis, post: 163338, member: 42322"] Halloj!! Har precis köpt mig en mtb, slutade efter många om o men med en Merida Sport 500, riktigt nöjd, har iof inte så mkt o jämföra med dock.... Har inte cyklat så mycket innan o vet inte så mkt vägar man kan köra, både grus o skog, någon som har tips? Skulle gärna stifta bekanskap med fler galna cyklister som har lust och kanskse ge mig lite tips så jag kan köra aningen snabbare i skogen =) Over and out, nu ska jag ge ig ut på en runda i V-sjö banan, hoppas jag kommer hem utan allt för många skrapsår.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
MTB cyklare i Linköping?!
Tillbaka
Topp