Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
mtbaker snowboardshop
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="S-T" data-source="post: 107385" data-attributes="member: 25772"><p>Nej, jag har inte betalat varken tull eller moms. De adresserade dock avsändaren det som om det var sänt från en privatperson vilket säkert varit till stor hjälp. Och kvittot sände de i separat kuvert så att paketet var helt oskyldigt om tullenverket ändå ville titta i paketet.</p><p></p><p>När det gäller utbudet så fanns det gott om Sessions och Volcom för några veckor sedan. Jag skulle maila och fråga vad de har kvar i aktuell storlek osv. Priserna på en del Sessions prylar var fantastiska. Köpte en Compression jacka för totalt 1650 kronor ink. fakt. Den kostar i normala fall 4000 kronor, kunde dock fås för 3000 pä Oneoff i Göteborg pga att den medföljande västen var väldigt tight och inte vidare behaglig att ha på sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="S-T, post: 107385, member: 25772"] Nej, jag har inte betalat varken tull eller moms. De adresserade dock avsändaren det som om det var sänt från en privatperson vilket säkert varit till stor hjälp. Och kvittot sände de i separat kuvert så att paketet var helt oskyldigt om tullenverket ändå ville titta i paketet. När det gäller utbudet så fanns det gott om Sessions och Volcom för några veckor sedan. Jag skulle maila och fråga vad de har kvar i aktuell storlek osv. Priserna på en del Sessions prylar var fantastiska. Köpte en Compression jacka för totalt 1650 kronor ink. fakt. Den kostar i normala fall 4000 kronor, kunde dock fås för 3000 pä Oneoff i Göteborg pga att den medföljande västen var väldigt tight och inte vidare behaglig att ha på sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
mtbaker snowboardshop
Tillbaka
Topp