Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Mullfjället Lavinen som begravde två pistörer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fea70" data-source="post: 809521" data-attributes="member: 91385"><p>hejsan! det var spännande att läsa det du skrivit, jag håller med om att ni blev bort glömda då jag blev begravd i lavinen. sen har det inte kommit till min vetskap hur det gick till då ni hjälte mej upp ur snömassorna. har bara fåt den versionen som står att ni hjälpte till att gräva fram mej och att henrik och ni drog mej upp,,det är svårt att veta vad som sker då man är under snön. men en sak är 100 att jag är evigt tacksam till alla som var med den dära dagen. alla ni som hjälpte till på nåt vis ska känna er stolta för det ni gjorde, för jag lever och det har jag nog inte gjort utan eran hjälp, träffade en kille hemma i arjeplog på shell och han var med er då detta hände, hoppas han hälsade till er att jag var tacksam. sen så är det en händelse som jag inte vill att nån ska måsta uppleva!! änn i dag har jag dödsångest av detta, livet går vidare men minnena och känslan finns kvar varje dag hos mej. jag skulle vara glad och tacksam om ni skrev mera om eran upplevels efter detta, tusen tack för att ni räddade mitt liv. mvh.christoffer carlman.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fea70, post: 809521, member: 91385"] hejsan! det var spännande att läsa det du skrivit, jag håller med om att ni blev bort glömda då jag blev begravd i lavinen. sen har det inte kommit till min vetskap hur det gick till då ni hjälte mej upp ur snömassorna. har bara fåt den versionen som står att ni hjälpte till att gräva fram mej och att henrik och ni drog mej upp,,det är svårt att veta vad som sker då man är under snön. men en sak är 100 att jag är evigt tacksam till alla som var med den dära dagen. alla ni som hjälpte till på nåt vis ska känna er stolta för det ni gjorde, för jag lever och det har jag nog inte gjort utan eran hjälp, träffade en kille hemma i arjeplog på shell och han var med er då detta hände, hoppas han hälsade till er att jag var tacksam. sen så är det en händelse som jag inte vill att nån ska måsta uppleva!! änn i dag har jag dödsångest av detta, livet går vidare men minnena och känslan finns kvar varje dag hos mej. jag skulle vara glad och tacksam om ni skrev mera om eran upplevels efter detta, tusen tack för att ni räddade mitt liv. mvh.christoffer carlman. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Mullfjället Lavinen som begravde två pistörer
Tillbaka
Topp