Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Murtsertoppen utan liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simhall" data-source="post: 1301167" data-attributes="member: 158530"><p>Om man vill gå till Murtsertoppen men inte har liftkort, hur börjar man enklast?</p><p></p><p>Jag har kollat topptursbeskrivningen här på forumet så vägen upp har jag koll på. Men den beskrivningen verkar börja en bit upp i systemet. Var parkerar man och var börjar man gå utan liftkort?</p><p></p><p>(Jag har aldrig varit i Hemavan så har ingen bild av hur det ser ut, annat än vad jag kan läsa mig till på kartan)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simhall, post: 1301167, member: 158530"] Om man vill gå till Murtsertoppen men inte har liftkort, hur börjar man enklast? Jag har kollat topptursbeskrivningen här på forumet så vägen upp har jag koll på. Men den beskrivningen verkar börja en bit upp i systemet. Var parkerar man och var börjar man gå utan liftkort? (Jag har aldrig varit i Hemavan så har ingen bild av hur det ser ut, annat än vad jag kan läsa mig till på kartan) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Murtsertoppen utan liftkort
Tillbaka
Topp