Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik, e ingen ''vad lyssnar du på tråd''
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vxorider" data-source="post: 348012" data-attributes="member: 62407"><p>Vafan detta börjar ju bli komiskt ..</p><p>Fröken Sebastian ska ha musiklektioner på Freeride. Och varför jag valde att nämna Sugar Hill Gang så va det kanske för att dom gjorde första hiphop låten , men du verkar ju inte ha nån koll om det. Men visst, första hiphop låten har ju ingenting med hiphop att göra, vad tänker jag med? </p><p>Och ja, jag är från Växjö, du har nog ingen aning om vad det ligger nånstans, men man märker ganska tydligt att du är en uppblåst jävla Åre snubbe som tror du kan allt och är nån jävla diktator här.</p><p>Herregud</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vxorider, post: 348012, member: 62407"] Vafan detta börjar ju bli komiskt .. Fröken Sebastian ska ha musiklektioner på Freeride. Och varför jag valde att nämna Sugar Hill Gang så va det kanske för att dom gjorde första hiphop låten , men du verkar ju inte ha nån koll om det. Men visst, första hiphop låten har ju ingenting med hiphop att göra, vad tänker jag med? Och ja, jag är från Växjö, du har nog ingen aning om vad det ligger nånstans, men man märker ganska tydligt att du är en uppblåst jävla Åre snubbe som tror du kan allt och är nån jävla diktator här. Herregud [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik, e ingen ''vad lyssnar du på tråd''
Tillbaka
Topp