Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik, e ingen ''vad lyssnar du på tråd''
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 403871"><p>haha men vafan, han har ju så rätt. jag undrar hur fan man kan tycka mims - this is why im hot är en låt med bra text? hiphop har ju blivit ett sätt att komma ut ur fattigdom för många svarta och de rappar då om hur gangsta dom är, eller hur mkt "hoes" dom "hustlar" för att det är "inne". de gör det endast för att tjäna pengar och mims oerhört hjärndöda låt är väll ett oerhört typexempel på en sådan låt. däremot finns det artister som inte rappar om sånt för att tjäna pengar, utan för att texten verkligen betyder ngt. o det är ju det sebastian_p menar (som jag fatta det). så därför är det egentligen omöjligt att säga att en sådan artist som mims har betydelsefulla och bra texter, vilken smak man än har. det är bara helt inkorrekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 403871"] haha men vafan, han har ju så rätt. jag undrar hur fan man kan tycka mims - this is why im hot är en låt med bra text? hiphop har ju blivit ett sätt att komma ut ur fattigdom för många svarta och de rappar då om hur gangsta dom är, eller hur mkt "hoes" dom "hustlar" för att det är "inne". de gör det endast för att tjäna pengar och mims oerhört hjärndöda låt är väll ett oerhört typexempel på en sådan låt. däremot finns det artister som inte rappar om sånt för att tjäna pengar, utan för att texten verkligen betyder ngt. o det är ju det sebastian_p menar (som jag fatta det). så därför är det egentligen omöjligt att säga att en sådan artist som mims har betydelsefulla och bra texter, vilken smak man än har. det är bara helt inkorrekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik, e ingen ''vad lyssnar du på tråd''
Tillbaka
Topp