Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Musik för Brantåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10026" data-attributes="member: 14483"><p>Att välja Brantåkarmusik är lika viktigt som valet av, nya lagg för säsongen, favorit vinet, plats för ett riktigt bar-häng eller kvinnan i ditt liv. </p><p></p><p>Jag vill uttrycka min uppskattning till Glisseur för dennes tips om Klasse and the Cocos. Din förmåga att hitta guldkornen på nätet är lysande.</p><p>Martin Prame. Din djuplodande kunskap i musik får mig att känna mig liten och trångsynt. Jag måste erkänna att jag har fått kontakta stora musikkännare för att kunna bedöma ditt musikval. Jag skall försöka bättra mig!</p><p></p><p>Att DIO är helt rätt på en sen efterfest i liten lya fylld av svettiga brantåkare stärkta av billigt vin, håller jag med om. Men i vid ett mer nyktrare tillstånd minns jag hur DIO ser ut. Mannen är ju två äpplen hög och med ben som lika grova som miss World deltagare. Funkar inte på mig…….</p><p></p><p>JCM, Förlåt mig för att racka ned på Kylie. Hon är en mycket brant kvinna av rang, kan får blodet att rinna till på alla goda barhängare. Dock tror jag att blodet bör vara kvar i huvudet inför ett brantåk. Annars kan snoddas funka. Var inte han en god bandyspelare tillika atlet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10026, member: 14483"] Att välja Brantåkarmusik är lika viktigt som valet av, nya lagg för säsongen, favorit vinet, plats för ett riktigt bar-häng eller kvinnan i ditt liv. Jag vill uttrycka min uppskattning till Glisseur för dennes tips om Klasse and the Cocos. Din förmåga att hitta guldkornen på nätet är lysande. Martin Prame. Din djuplodande kunskap i musik får mig att känna mig liten och trångsynt. Jag måste erkänna att jag har fått kontakta stora musikkännare för att kunna bedöma ditt musikval. Jag skall försöka bättra mig! Att DIO är helt rätt på en sen efterfest i liten lya fylld av svettiga brantåkare stärkta av billigt vin, håller jag med om. Men i vid ett mer nyktrare tillstånd minns jag hur DIO ser ut. Mannen är ju två äpplen hög och med ben som lika grova som miss World deltagare. Funkar inte på mig……. JCM, Förlåt mig för att racka ned på Kylie. Hon är en mycket brant kvinna av rang, kan får blodet att rinna till på alla goda barhängare. Dock tror jag att blodet bör vara kvar i huvudet inför ett brantåk. Annars kan snoddas funka. Var inte han en god bandyspelare tillika atlet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Musik för Brantåkning
Tillbaka
Topp