Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik går inte in på mp3n.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 338979" data-attributes="member: 64521"><p>Tjena!, De är nå fel på min mp3, för jag kan inte lägga in musik på den nå mer?</p><p></p><p>Varje gång jag lägger in en låt så laddar de ungefär halva sen kruppar hela datan ihop och allting stannar. sen så kommerr de upp efter ett tag där står</p><p></p><p>"De gick inte att spara alla data för filen I:. Dessa data har gått förlorade. De här felet kan bero på att datorns maskinvara inte fungerar korrekt eller på att en nätverksanslutning inte är giltig. Prova att spara filen någon annanstans."</p><p></p><p>Fast jag kan ju fortfarande ladda mp3n i datan. men de går ju inte att lägga i musik, och man tröttnar ju som på musiken.</p><p></p><p>Jag har en Samsung YP-U1 om de var nödvändigt och veta .</p><p></p><p>//Oh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 338979, member: 64521"] Tjena!, De är nå fel på min mp3, för jag kan inte lägga in musik på den nå mer? Varje gång jag lägger in en låt så laddar de ungefär halva sen kruppar hela datan ihop och allting stannar. sen så kommerr de upp efter ett tag där står "De gick inte att spara alla data för filen I:. Dessa data har gått förlorade. De här felet kan bero på att datorns maskinvara inte fungerar korrekt eller på att en nätverksanslutning inte är giltig. Prova att spara filen någon annanstans." Fast jag kan ju fortfarande ladda mp3n i datan. men de går ju inte att lägga i musik, och man tröttnar ju som på musiken. Jag har en Samsung YP-U1 om de var nödvändigt och veta . //Oh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik går inte in på mp3n.
Tillbaka
Topp