Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Musik till filmer - vad säger lagen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Noren" data-source="post: 56918" data-attributes="member: 33052"><p>Då vill jag bara veta en sak:</p><p>tex tv kanalerna MTV, Ztv osv dom spelar ju upp musik/ musikvideor från många kända, betyder det alltså att kanalerna måste betala fet summa till artisterna eller? isf borde dom ju integå runt om dom måste betala till en jäkkla massa artister..</p><p></p><p>eller om man tar exemplet radio, jag vet i våran lokala radio där får dom spela allt som inte rasistiskt, nazistisk, ja ni fattar.. hur kan dom få göra det? för då spelar dom det som offentligt för alla som vill lyssna.. då måste det ju kosta asmycket, och knappast att våran kommun kan betala för att spela nya heta låtar.. det måste ju finnas nån övernskommelse man kan krypa igenom? om jag vill lägga ut en fetig skidfilm på nätet..</p><p></p><p>MVH // Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Noren, post: 56918, member: 33052"] Då vill jag bara veta en sak: tex tv kanalerna MTV, Ztv osv dom spelar ju upp musik/ musikvideor från många kända, betyder det alltså att kanalerna måste betala fet summa till artisterna eller? isf borde dom ju integå runt om dom måste betala till en jäkkla massa artister.. eller om man tar exemplet radio, jag vet i våran lokala radio där får dom spela allt som inte rasistiskt, nazistisk, ja ni fattar.. hur kan dom få göra det? för då spelar dom det som offentligt för alla som vill lyssna.. då måste det ju kosta asmycket, och knappast att våran kommun kan betala för att spela nya heta låtar.. det måste ju finnas nån övernskommelse man kan krypa igenom? om jag vill lägga ut en fetig skidfilm på nätet.. MVH // Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Musik till filmer - vad säger lagen?
Tillbaka
Topp