Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
musik till vår bob film
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 68237"><p>Jo det är konstigt. Och fel tycker jag. Visst; man borde ju betala för det. Men inte så himla mycket. Det hetaste tipset är som sagt att ta ett lokalt band. Typ din polares band eller liknande. Dom ställer nästan alltid upp för dom behöverpublicitet. Sen vet jag inte hur det blir om dom släpper en skiva och så...</p><p></p><p>Men jag har också "snott" bra mycket musik i mitt liv. Man blir oftast inte tagen för det. Det ända jag har märkt av är när jag försökt fått en premiär på SF-biografen eller försökt sänt det på lokalteve.. Då kan dom neka om man inte har betalat musiken.</p><p></p><p>Me nska man vara seriös så ska amn vara det. Nästa vinter ska jag försöka få en film finansierad. DÅ kommer ca 15 000kr gå till musik. Det blir ett tufft jobb att få filmkonsulenter att gå med på det...</p><p></p><p>Jobba på bara! Man kan aldrig jobba för mycket. Och skulle man nu lyckas med det så har kroppen ett bra sätt att säga ifrån på. Det kallas utbrändhet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 68237"] Jo det är konstigt. Och fel tycker jag. Visst; man borde ju betala för det. Men inte så himla mycket. Det hetaste tipset är som sagt att ta ett lokalt band. Typ din polares band eller liknande. Dom ställer nästan alltid upp för dom behöverpublicitet. Sen vet jag inte hur det blir om dom släpper en skiva och så... Men jag har också "snott" bra mycket musik i mitt liv. Man blir oftast inte tagen för det. Det ända jag har märkt av är när jag försökt fått en premiär på SF-biografen eller försökt sänt det på lokalteve.. Då kan dom neka om man inte har betalat musiken. Me nska man vara seriös så ska amn vara det. Nästa vinter ska jag försöka få en film finansierad. DÅ kommer ca 15 000kr gå till musik. Det blir ett tufft jobb att få filmkonsulenter att gå med på det... Jobba på bara! Man kan aldrig jobba för mycket. Och skulle man nu lyckas med det så har kroppen ett bra sätt att säga ifrån på. Det kallas utbrändhet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
musik till vår bob film
Tillbaka
Topp