Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik vs. Skidåkning/Friluftsliv...???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus_Ibanez" data-source="post: 57671" data-attributes="member: 33859"><p>Till DrBrinkman.</p><p></p><p>Du har alldeles rätt i att man inte skall generalisera fast ibland är det svårt att låta bli.</p><p>Och jag känner också proffs musiker som hatar sport fast dom är faktiskt färre än dom som inte gör det.</p><p>Kan helt enkelt bara hålla med i allt du skriver.</p><p>Man skall inte dra alla över en kam och jag var nog lite snabb att göra det.</p><p>Vi får väl bara hoppas att fler musikutövare inser vikten av att röra på sig, man brukar göra det när man fattar hur jobbigt det är att åka på turné och spela varje kväll i två månader.</p><p>Men framför allt så får man perspektiv på musiken och förstår att det är mycket men inte allt ( och man måste ju ha någon form av erfarenhet att ösa ur när man spela och den får man inte hängande över ett instrument).</p><p></p><p>Vi får också hoppas vi får lite svar på våra frågor från utomstående och man kan säga så?</p><p></p><p>Det borde inte vara något problem att få jobb som bar pianist om du ligger på lite.</p><p>Ett trevligt sätt att spendera en säsong.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus_Ibanez, post: 57671, member: 33859"] Till DrBrinkman. Du har alldeles rätt i att man inte skall generalisera fast ibland är det svårt att låta bli. Och jag känner också proffs musiker som hatar sport fast dom är faktiskt färre än dom som inte gör det. Kan helt enkelt bara hålla med i allt du skriver. Man skall inte dra alla över en kam och jag var nog lite snabb att göra det. Vi får väl bara hoppas att fler musikutövare inser vikten av att röra på sig, man brukar göra det när man fattar hur jobbigt det är att åka på turné och spela varje kväll i två månader. Men framför allt så får man perspektiv på musiken och förstår att det är mycket men inte allt ( och man måste ju ha någon form av erfarenhet att ösa ur när man spela och den får man inte hängande över ett instrument). Vi får också hoppas vi får lite svar på våra frågor från utomstående och man kan säga så? Det borde inte vara något problem att få jobb som bar pianist om du ligger på lite. Ett trevligt sätt att spendera en säsong. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik vs. Skidåkning/Friluftsliv...???
Tillbaka
Topp