Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
musik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 81163" data-attributes="member: 14928"><p>haha dave spruce du ahr inte tänkt på att man kan komma på någon låt innan den kommer ut på radio? och att de flesta låtarna gått på radio någon gång! och den ända låten från de jag skrev ned som jag hört på radio är tipsy och den hade jag hört inna jag hörde den på radion så jävla radio musik stämemr inte riktigt. jävla radio låt hade varit bättre! tänk ibland och seriösa svar och inga jävla muppsvar från folk som tror att dom är värst och bara vill muppa sig! tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 81163, member: 14928"] haha dave spruce du ahr inte tänkt på att man kan komma på någon låt innan den kommer ut på radio? och att de flesta låtarna gått på radio någon gång! och den ända låten från de jag skrev ned som jag hört på radio är tipsy och den hade jag hört inna jag hörde den på radion så jävla radio musik stämemr inte riktigt. jävla radio låt hade varit bättre! tänk ibland och seriösa svar och inga jävla muppsvar från folk som tror att dom är värst och bara vill muppa sig! tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
musik!
Tillbaka
Topp