Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 7970" data-attributes="member: 15062"><p>Nja, nja. Det håller kanske bitvis men du hade då en mångsidig kulturell smak. Låt oss nämna det mycket skadade sjukbandet slipknot som jag hellst skulle vilja se utan huvuden eftersom att innehållet där får plats under deras lillnaglar. Men du nämner också ett starkt kristet band vid namn MXPX. Hm, du är inte den som bryr sig om budskap va?</p><p>Du glömde föresten kanske ett av världens bästa skidåkarmusikband Refused. Fy på dig. Den som inte lyssnar på Refused är då ingen sann friåkare. Själv lyssnar jag endast på musik ifrån ume. Tex:</p><p></p><p>*Raised Fist: Steget efter Refused"s död. Kommer i och för sig från lule. </p><p>*Refused: Shape of punk to come, Klart universums bästa skiva.</p><p>*The (International) Noise Conspiracy: Rått och lååååånngt åt vänster, alltså politiskt.</p><p>*The lost patrol: Anti EU total.</p><p>*David ,S: Lite lugnare men fortfarande fruktansvärt skickligt.</p><p>*Text: Hm</p><p>*Abhinanda: Med jose.</p><p></p><p>Ja, bara ett lite urdrag ur umemusikens ,budskapens och skidmusikens största hjältar. </p><p></p><p>/Umemusikexperten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 7970, member: 15062"] Nja, nja. Det håller kanske bitvis men du hade då en mångsidig kulturell smak. Låt oss nämna det mycket skadade sjukbandet slipknot som jag hellst skulle vilja se utan huvuden eftersom att innehållet där får plats under deras lillnaglar. Men du nämner också ett starkt kristet band vid namn MXPX. Hm, du är inte den som bryr sig om budskap va? Du glömde föresten kanske ett av världens bästa skidåkarmusikband Refused. Fy på dig. Den som inte lyssnar på Refused är då ingen sann friåkare. Själv lyssnar jag endast på musik ifrån ume. Tex: *Raised Fist: Steget efter Refused"s död. Kommer i och för sig från lule. *Refused: Shape of punk to come, Klart universums bästa skiva. *The (International) Noise Conspiracy: Rått och lååååånngt åt vänster, alltså politiskt. *The lost patrol: Anti EU total. *David ,S: Lite lugnare men fortfarande fruktansvärt skickligt. *Text: Hm *Abhinanda: Med jose. Ja, bara ett lite urdrag ur umemusikens ,budskapens och skidmusikens största hjältar. /Umemusikexperten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Musik !
Tillbaka
Topp