Musik

Musik
Jag vill inte verka elak .. men om du hade haft den minsta susning om musik-.. så hade du istället skrivit den 26 augusti kommer KORN till globen och har med sig TRUSTcompany och Disturbed som förband gå och kolla!!!
och bojkotta athe ark för dom är inte direkt bra..
sad but true

Musik
holy moses!!
ska disturbed öppna för KoRn!!!
fan då måste jag ha biljetter!!!

the ark? no offense, men hur fan kan man lyssna på the ark??

Musik
Jag är inte först, och jag lär inte bli sist =) med att tracka ner på The Ark. Men visst, skiten säljer ju (tyvärr)...
Nej, i min skivsamling kommer du nog inte att finna deras nya album. Däremot Disturbed öppnar för Korn.. Åh fan... Tyvärr tycker jag inte tillräckligt mycket om Disturbed för att betala sura pengar för att gå efter förbandet. Ingen som vill skänka en biljet?? Inte det... Nähä...

Rock on! (Dvs, lyssna inte på The Ark. Det är inte rock.)

Musik
Jochen

Har du bögskräck.
Det är inte så att du åker skidor med benen ihop , för rädslan att bli påsatt bakifrån i backen är för stor.

The Ark är grymma.
sen att dom är homo, bi och hetro spelar väl mindre roll.

och nej jag är inte bög själv.

Musik
Hur kan man tracka ner på The Ark
som alla ni gör?
Dom är ju hur bra som helst....
jag kommer iaf stå och vänta utanför
skivaffären den 26 så att jag säkert
kommer få en skiva...
så det så!

Musik
The ark och alla dess anhängare e bögar i den högsta grad. Den mest taffatiga omusikaliska grupp som existerar! Jag kan inte förstå hur det kan finnas idioter på detta forum som tycker att man skall införskaffa musik av dem! Det funkar bara inte,
här pysslar vi med friåkning det skall vara fritt men det finns gränser!...! Dra till tip top och möt likasinnade. The ark skall i försättningen vara ett avslutat kapitel på detta forum. Kampen mot skitmusik som the ark kommer att fortsätta men inte här på freeride.nu!!!! Bort med the ark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Musik
jag håller fortfarande med dessa gossar som icke gillar the ark. jag har ingen homonoja. jag gillar dom bara inte. helt ärligt så suger dom kameldolme.
o herregud som skidåkare får man ta lite ansvar för sin musiksamling. inte kan väl saker som the ark få finnas i en stenhård brantåkares skivsamling. den dag jag hör the ark på en bj,qp, slopestyle-tävling komme rjag personligen o spy på domarna o dj`en...

Musik
För några månader sen träffade jag en tjej som jag diggade lite lätt men sen visade det sig att hon lyssnade på the ark så jag drog till med den värsta förolämpningen jag kunde komma på: "köp en samlings-skiva med Per Gessle vettja" sa jag och gick därifrån och har inte pratat med henne sedan dess. Vissa principer släpper man bara inte på!

Musik
"här pysslar vi med friåkning det skall vara fritt men det finns gränser!...! " Oh yes, dumma student vi kör över dig med stridsvagn. Du kan beställa våran alldeles nya T-ford i alla färger bara den är svart. Ein reich, en volk, ein fu....

Get my point?
(vem vill ha dig som ledare förresten?)

Låt folk få lyssna på den musik de vill, själv lyssnar jag på sinatra just nu, igår var det nelly, till middagen The Cure, i går eftermiddag var det RATM. Är jag en dålig människa för det?

Musik
Ni som väljer att lyssna på dessa band har inte gjort ett rationellt val! eran musiksamling är för liten och er information bristfällig...

punkt.

Musik
Väl talat jag håller med ovanstående!

ALL musik som man måste göra tv-reklam för att sälja, är per definition dålig smörja!!! Bra musik säljer sig själv.

Queen är ett jävligt hemskt skitband och The Ark som försöker vara Queen är därmed ett ännu hemskare jävla skitband! (Detta beror inte på bögnoja, musiken stinker bara helt enkelt)

Rapp-Metallen som favoriseras stort på detta forum orkar jag inte ens gå in på. Kan bara säga att den musikstilen borde ha dött och begravts med Clawfinger!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp