Andraijah
Ny medlem
Musiker till Coverband Chamonix sökes
Hejhej! Jag ska göra en säsong i Chamonix och har tänkt tjäna lite extraslantar genom att starta ett band. Det finns säkert hur många nattklubbar, pubar och after-ski som helst som är intresserade av ett svenskt band.
Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med i.
Jag behöver alltså de mest klassiska instrumenten:
bas, gitarr, trummor, piano/keyboard
Men självklart, om det blir nåt bra av det så är det underbart med typ trumpet, saxofon osv.Det är en klar fördel om ni bor i Skånetrakterna.
Jag tänkte att vi kan börja spela enkla covers, för det är nog det som går bäst hem. Pop o rock dvs. Själv är jag egentligen ute efter jazz, så om nån vill, är jag öppen för förslag!
Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!
Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med i.
Jag behöver alltså de mest klassiska instrumenten:
bas, gitarr, trummor, piano/keyboard
Men självklart, om det blir nåt bra av det så är det underbart med typ trumpet, saxofon osv.Det är en klar fördel om ni bor i Skånetrakterna.
Jag tänkte att vi kan börja spela enkla covers, för det är nog det som går bäst hem. Pop o rock dvs. Själv är jag egentligen ute efter jazz, så om nån vill, är jag öppen för förslag!
Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!
Senast ändrad: