Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Musiker till Coverband Chamonix sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andraijah" data-source="post: 199057" data-attributes="member: 65437"><p>Hejhej! Jag ska göra en säsong i Chamonix och har tänkt tjäna lite extraslantar genom att starta ett band. Det finns säkert hur många nattklubbar, pubar och after-ski som helst som är intresserade av ett svenskt band. </p><p>Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med i. </p><p>Jag behöver alltså de mest klassiska instrumenten: </p><p>bas, gitarr, trummor, piano/keyboard </p><p>Men självklart, om det blir nåt bra av det så är det underbart med typ trumpet, saxofon osv.Det är en klar fördel om ni bor i Skånetrakterna. </p><p>Jag tänkte att vi kan börja spela enkla covers, för det är nog det som går bäst hem. Pop o rock dvs. Själv är jag egentligen ute efter jazz, så om nån vill, är jag öppen för förslag! </p><p></p><p>Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andraijah, post: 199057, member: 65437"] Hejhej! Jag ska göra en säsong i Chamonix och har tänkt tjäna lite extraslantar genom att starta ett band. Det finns säkert hur många nattklubbar, pubar och after-ski som helst som är intresserade av ett svenskt band. Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med i. Jag behöver alltså de mest klassiska instrumenten: bas, gitarr, trummor, piano/keyboard Men självklart, om det blir nåt bra av det så är det underbart med typ trumpet, saxofon osv.Det är en klar fördel om ni bor i Skånetrakterna. Jag tänkte att vi kan börja spela enkla covers, för det är nog det som går bäst hem. Pop o rock dvs. Själv är jag egentligen ute efter jazz, så om nån vill, är jag öppen för förslag! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Musiker till Coverband Chamonix sökes
Tillbaka
Topp