Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket att tänka på
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="far_bror" data-source="post: 16431" data-attributes="member: 27450"><p>Jag är rätt så gammal och skall åka slalom. Har jobb och egna pengar. Snart skall jag till fjällen (Sälen) och undrar vilka saker som skall vara med i ryggsäcken. Hur gör man med matsäck? Ska man ha mössa eller hjälm? Är apelsiner kladdigt tillsammans med lovikkavantar?</p><p>Vilka skidor är bäst, långa eller korta? Jag gillar inte att hoppa för då går knäna sönder.</p><p>Vad är bästa musiken och vilken bil ska jag ha för att komma fram?</p><p>Måste jag ha med egen sprit eller går det att få tag på?</p><p>Om det blir kallt då, hur ska jag klä mig och valla då skidorna då?</p><p>Är alla tjejer snygga eller finns det några som inte är så snygga, och vad gör man med dom då?</p><p>Vilken mat är bäst att äta? Om det kommer en vakt å klipper sönder mitt liftkort vad ska jag göra då? Ska jag använda Recco eller Recaro?</p><p>Är det svårt att åka lift om bindningarna är åtskruvade? Vilken siffra ska de stå på?</p><p>Snälla hjälp, det är första gången!</p><p></p><p>Endast seriösa svar tack från Far Bror</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="far_bror, post: 16431, member: 27450"] Jag är rätt så gammal och skall åka slalom. Har jobb och egna pengar. Snart skall jag till fjällen (Sälen) och undrar vilka saker som skall vara med i ryggsäcken. Hur gör man med matsäck? Ska man ha mössa eller hjälm? Är apelsiner kladdigt tillsammans med lovikkavantar? Vilka skidor är bäst, långa eller korta? Jag gillar inte att hoppa för då går knäna sönder. Vad är bästa musiken och vilken bil ska jag ha för att komma fram? Måste jag ha med egen sprit eller går det att få tag på? Om det blir kallt då, hur ska jag klä mig och valla då skidorna då? Är alla tjejer snygga eller finns det några som inte är så snygga, och vad gör man med dom då? Vilken mat är bäst att äta? Om det kommer en vakt å klipper sönder mitt liftkort vad ska jag göra då? Ska jag använda Recco eller Recaro? Är det svårt att åka lift om bindningarna är åtskruvade? Vilken siffra ska de stå på? Snälla hjälp, det är första gången! Endast seriösa svar tack från Far Bror [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket att tänka på
Tillbaka
Topp