Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket att tänka på
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 16443" data-attributes="member: 13863"><p>Kär Broder! Du har fått många goda råd och det finns inte så mycket att tillägga. I stort sett samtliga frågor du ställer har vid tidigare tillfällen genomgått djuplodande analyser på detta forum. Det som gör mig något förbryllad är dock dina frågor avseende osnygga tjejer och fartdräkt.</p><p></p><p>Om jag uppfattat dina frågor rätt frågar du vad man kan göra med osnygga tjejor och om man kan bo hos dessa iklädd fartdräkt. Jag tror mig se en viss omogenhet och förvirring avseende det motsatta könet i dessa frågor. Låt mig ge dig några råd. Tro mig, detta är ett ämne jag har bred och djup erfarenhet av.</p><p></p><p>1. Frågan är inte vad man skall ha de osnygga tjejorna till. De är mycket användbara. Frågan är vad man skall ha de snygga tjejerna till? De är i de flesta fall bara användbara till tre saker och det går ofta ganska fort. Nej satsa du på en osnygging vilket ger bäst utdelning på sikt.</p><p></p><p>2. Jag tycker absolut du skall skippa fartdräkten på kvällen. Vill du uppnå billigt boende förespråkar jag med bestämdhet Bond-look. Dvs. klä dig i BMV-Cab och Smoking, parkera utanför HC framåt småtimmarna och erbjud lämplig tös skjuts till stugan. Kan inte misslyckas! Glöm bara inte att anlägga ledsen hund uttryck och beklaga dig över att du inte har någon stans att övernatta och att det är så långt hem till Genéve!</p><p></p><p>Jag hoppas att mina råd är till nytta och önskar dig lycka till med övernattning och erövring.</p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 16443, member: 13863"] Kär Broder! Du har fått många goda råd och det finns inte så mycket att tillägga. I stort sett samtliga frågor du ställer har vid tidigare tillfällen genomgått djuplodande analyser på detta forum. Det som gör mig något förbryllad är dock dina frågor avseende osnygga tjejer och fartdräkt. Om jag uppfattat dina frågor rätt frågar du vad man kan göra med osnygga tjejor och om man kan bo hos dessa iklädd fartdräkt. Jag tror mig se en viss omogenhet och förvirring avseende det motsatta könet i dessa frågor. Låt mig ge dig några råd. Tro mig, detta är ett ämne jag har bred och djup erfarenhet av. 1. Frågan är inte vad man skall ha de osnygga tjejorna till. De är mycket användbara. Frågan är vad man skall ha de snygga tjejerna till? De är i de flesta fall bara användbara till tre saker och det går ofta ganska fort. Nej satsa du på en osnygging vilket ger bäst utdelning på sikt. 2. Jag tycker absolut du skall skippa fartdräkten på kvällen. Vill du uppnå billigt boende förespråkar jag med bestämdhet Bond-look. Dvs. klä dig i BMV-Cab och Smoking, parkera utanför HC framåt småtimmarna och erbjud lämplig tös skjuts till stugan. Kan inte misslyckas! Glöm bara inte att anlägga ledsen hund uttryck och beklaga dig över att du inte har någon stans att övernatta och att det är så långt hem till Genéve! Jag hoppas att mina råd är till nytta och önskar dig lycka till med övernattning och erövring. MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket att tänka på
Tillbaka
Topp