Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mycket dyrare i Frankrike jämfört med Österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fluff" data-source="post: 560998" data-attributes="member: 31679"><p>Ingen lätt fråga att svara på...</p><p></p><p>Jag skulle börja fundera på vad jag är ute efter på skidorten är det fest, parkåkning, puder, toppturer eller brantåkning? Efter den genomgången kan du utesluta väldigt många skidorter. Kolla sen på det du måste ha och som är dyrt: Boende och liftkort. Utrustning är det inte så jättestor skillnad på iaf inte så att det ska avgöra skidortsval. Priset på boendet är tidskrävande att kolla men en god indikation är att se på liftkortspriset. Är detta högt är ofta boendet dyrt också.</p><p></p><p>Nu blir jag väl halshuggen för mina svar av halva jibber generationen men jag vill ändå ge ett svar. Jag tror att vill du ha en billig resa men utan att jobba ska du nog istället satsa på en liten ganska okänd skidort oavsett land. Ett annat tips är ju att jobba på plats.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fluff, post: 560998, member: 31679"] Ingen lätt fråga att svara på... Jag skulle börja fundera på vad jag är ute efter på skidorten är det fest, parkåkning, puder, toppturer eller brantåkning? Efter den genomgången kan du utesluta väldigt många skidorter. Kolla sen på det du måste ha och som är dyrt: Boende och liftkort. Utrustning är det inte så jättestor skillnad på iaf inte så att det ska avgöra skidortsval. Priset på boendet är tidskrävande att kolla men en god indikation är att se på liftkortspriset. Är detta högt är ofta boendet dyrt också. Nu blir jag väl halshuggen för mina svar av halva jibber generationen men jag vill ändå ge ett svar. Jag tror att vill du ha en billig resa men utan att jobba ska du nog istället satsa på en liten ganska okänd skidort oavsett land. Ett annat tips är ju att jobba på plats. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mycket dyrare i Frankrike jämfört med Österrike?
Tillbaka
Topp