Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket skit den här säsongen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stoof007" data-source="post: 871550" data-attributes="member: 82892"><p>Väl talat. Dock tror jag att många behöver ett s.k. wakeup-call innan man tar berget på allvar. Om man aldrig har varit med om, eller sett, en olycka är det svårt att förstå vilka krafter man har att göra med. Detta gäller, tror jag, vare sig vi pratar laviner, glaciärsprickor eller väderomslag. Det är lätt att vaggas in i det händer inte mig tänket och det kan bara sluta på ett sätt förr eller senare. Tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stoof007, post: 871550, member: 82892"] Väl talat. Dock tror jag att många behöver ett s.k. wakeup-call innan man tar berget på allvar. Om man aldrig har varit med om, eller sett, en olycka är det svårt att förstå vilka krafter man har att göra med. Detta gäller, tror jag, vare sig vi pratar laviner, glaciärsprickor eller väderomslag. Det är lätt att vaggas in i det händer inte mig tänket och det kan bara sluta på ett sätt förr eller senare. Tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket skit den här säsongen.
Tillbaka
Topp