Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket skit den här säsongen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morran" data-source="post: 871597" data-attributes="member: 34596"><p>Apropå kvällspress så skriver dom om vilken jävla tragedi som helst, det gillar dom. dom lever på folks olycka! vissa olyckor sker "on"- respektive offpist. har själv en kompis som gick bort nu i vintras, vilket inte var en offpist olycka utan en RIKTIGT JÄVLA OTUR (stog på aftonbladet i en jävla version). olyckor sker ibland och kan även hända den bästa vare sig man vill eller inte, även innanför repen. åker själv mer än gära offpist och tycker jag har koll på läget men har stött på en del som inte har det. kan själv inte påstå att jag skulla agera enligt regelboken med kniven på strupen men det handlar om att inte sätta sig i dessa situationer. det vill ingen göra! tycker otroligt synd om närstående då jag vet vad detta innebär, i alla fall som kompis. situationen spelar ingen större roll! tror säkert att olyckan har varit framme i samma utsträckning under tidigare vintrar men att medias (läs kvällpressens) bevakning har ökat då PENGAR alltid ligger i potten. tycker alla borde tänka en extra gång innan man ger sig ut, då det inte är ett riskfritt intresse vi delar. tror inte CR, coomb eller macconkey var oförsiktiga åkare men däremot ute efter det vi alla söker; upplevelsen och kicken, fast på en betydligt högre nivå. hoppas alla kommer få åka säkra och grymma åk när stunden är inne (för er kunskap och snön) och ta det lugn, även i pisten. man vet aldrig vem som åker i backen. lider med drabbade</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morran, post: 871597, member: 34596"] Apropå kvällspress så skriver dom om vilken jävla tragedi som helst, det gillar dom. dom lever på folks olycka! vissa olyckor sker "on"- respektive offpist. har själv en kompis som gick bort nu i vintras, vilket inte var en offpist olycka utan en RIKTIGT JÄVLA OTUR (stog på aftonbladet i en jävla version). olyckor sker ibland och kan även hända den bästa vare sig man vill eller inte, även innanför repen. åker själv mer än gära offpist och tycker jag har koll på läget men har stött på en del som inte har det. kan själv inte påstå att jag skulla agera enligt regelboken med kniven på strupen men det handlar om att inte sätta sig i dessa situationer. det vill ingen göra! tycker otroligt synd om närstående då jag vet vad detta innebär, i alla fall som kompis. situationen spelar ingen större roll! tror säkert att olyckan har varit framme i samma utsträckning under tidigare vintrar men att medias (läs kvällpressens) bevakning har ökat då PENGAR alltid ligger i potten. tycker alla borde tänka en extra gång innan man ger sig ut, då det inte är ett riskfritt intresse vi delar. tror inte CR, coomb eller macconkey var oförsiktiga åkare men däremot ute efter det vi alla söker; upplevelsen och kicken, fast på en betydligt högre nivå. hoppas alla kommer få åka säkra och grymma åk när stunden är inne (för er kunskap och snön) och ta det lugn, även i pisten. man vet aldrig vem som åker i backen. lider med drabbade [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mycket skit den här säsongen.
Tillbaka
Topp